REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA
Załącznik nr 1 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa - FORMULARZ DANYCH OSOBOWYCH
Załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa - OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU
Załącznik nr 4 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa - DEKLARACJA UCZESTNIKA PROJEKTU
Załącznik nr 5 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa - ZAŚWIADCZENIE DYREKTORA O STATUSIE UCZNIA SZKOŁY
AKTUALNOŚCI I WYDARZENIA W RAMACH PROJEKTU:
01.09.2021r. - DOPOSAŻENIE PRACOWNI ORAZ UTWORZENIE KAWIARENKI SZKOLNEJ
05.06.2021r. - KURS FLORYSTYCZNY
05.06.2021r. - Zajęcia praktyczno-studyjne w Zakładzie Kampio
05.06.2021r. - Zajęcia praktyczno-studyjne w zakładzie stolarskim
18.03.2021r. - Zajęcia praktyczno-studyjne w Zakładzie "Kampio"
03.12.2020r. - Na zajęciach praktyczno-studyjnych w Zakładzie Kampio
03.12.2020r. - Zajęcia praktyczno-studyjne w Zakładzie Stolarskim DARO
03.12.2020r. - Ponownie uczyliśmy się na wyjeździe praktyczno-studyjnym
03.12.2020r. - Zajęciach praktyczno-studyjnych w Zakładzie Stolarskim DARO
03.12.2020r. - Zajęcia praktyczno-studyjne w Zakładzie "Kampio"
01.10.2020r. - Warsztaty kreatywności.
01.10.2020r. - Kolejny wyjazd studyjny do Zakładu "Kampio".
01.10.2020r. - Wyjazd studyjny do Zakładu "Kampio".
01.10.2020r. - Warsztaty kreatywności.
01.10.2020r. - Pomoce dydaktyczne - artykuły papiernicze.
21.09.2020r. - Otrzymaliśmy namiot ogrodniczy.
21.09.2020r. - Warsztaty Kreatywności.
12.05.2020r. - Pomoce dydaktyczne - wyposażenie pracowni artystycznej.
31.03.2020r. - Pomoce dydaktyczne dla klas przysposabiających do pracy
10.03.2020r. - Wręczono uczniom Szkoły Przysposabiającej do Pracy pakiety projektowe
03.03.2020r. - W ramach projektu uczniowie uczestniczą w zajęciach komputerowych oraz warsztatach kreatywności.
23.01.2020r. - Zapoznali się z założeniami projektu
09.01.2020r. - W Zespole Szkół Nr 3 odbyło się spotkanie informacyjne w ramach projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich
21.09.2020r. - Otrzymaliśmy namiot ogrodniczy.
21.09.2020r. - Warsztaty Kreatywności.
Deklaracja dostępności
Zespół Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu.
Data publikacji strony internetowej: 2019-12-15. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-12-15.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych .
Oświadczenie sporządzono dnia: 2019-12-15. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Anita Sokołowska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 (56) 683 25 53. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Zespół Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu, ul. Marii Konopnickiej 15, 87-400 Golub-Dobrzyń.
Budynek szkoły jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. Szkoła usytuowana jest przy ul. Marii Konopnickiej 15, w sąsiedztwie Zespołu Szkół Miejskich.
Do szkoły można dojechać korzystając z własnego środka komunikacji. Najłatwiej, do głównego wejścia budynku dotrzeć za pośrednictwem chodników okalających obiekt. Nie są one wyposażone w ścieżki naprowadzające dla osób niewidomych/słabowidzących. Przed budynkiem Szkoły funkcjonuje parking, na którym nie ma miejsc postojowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście do budynku z poziomu gruntu odbywa się za pośrednictwem schodów. Są one obustronnie wyposażone w poręcz. Wejście to nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Po wejściu do budynku Szkoły, napotykamy 5 stopni prowadzących w górę, które należy pokonać, aby dotrzeć do holu.
Nad przeszkolonymi drzwiami na frontowej ścianie znajduje się tablica informacyjna pokazująca rozmieszczenie poszczególnych pomieszczeń, dzięki czemu interesanci od samego wejścia posiadają informację jak poruszać się po budynku. W korytarzu głównym na parterze znajduje się Sekretariat, w którym interesanci mogą uzyskać niezbędne informacje. Z holu kierując się w prawą stronę wchodzimy w korytarz prowadzący do windy. Korytarz główny w budynku ma szerokość min. 95 cm (szerokość drzwi przeciwpożarowych).
Do budynku Szkoły można również dostać się korzystając z drugiego wejścia zlokalizowanego w prawej części budynku (od strony wschodniej). Tutaj znajduje się podjazd przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową wyposażony w poręcz. Bezpośrednio po wejściu do budynku, po lewej stronie, znajduje się winda, która umożliwia dotarcie do wszystkich kondygnacji budynku. Korytarz biegnący prosto od wejścia prowadzi do holu głównego. Sekretariat Szkoły zlokalizowany jest na parterze na holu głównym. Sale lekcyjne rozmieszczone są w piwnicy, na parterze oraz na piętrze budynku. Wszystkie drzwi zewnętrzne i wewnętrzne budynku Szkoły są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Toaleta znajdująca się na parterze jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.